Translate

zondag 9 juni 2013

BOM quilt Sweetheart Houses is weer voorbij...

Ik heb net het Sara-pakketje juli aan de deelneemsters van dit blok-van de maand project verstuurd, wat is ze schattig,he. Ze hangt ook in het halletje van het atelier om ons te herinneren aan het feit dat het bikiniweer er toch echt aankomt....zou het?

 Er zijn bedrijfswagens die een minder mooi parkeerplaatsje hebben..)- De Ka is verstopt onder de blauwe regen, die uitbundig bloeit langs ons toegangspad. Het lijkt wel of de bloemen ieder jaar wat langer worden.
Deze week komt de 2e 'Sweetheart groep' zoals ik ze noem. Ik zal ze missen de 23 Sweethearts, die 10 maanden lang elke maand op de bee kwamen om een nieuw deel van de BOM quilt in ontvangst te nemen en er aan te werken. Nu in juni is de afwerkrand aan de beurt. Wat zijn de quilts mooi geworden!

Ik kon natuurlijk niet achter blijven en ik heb afgelopen week, fijn buiten op de tuintafel, met behulp van de latten-methode mijn Sweetheart geregen. (de methode staat bij tips & trucs op de website).
Nu ligt de quilt te wachten op een rustig momentje, want ik wil de naaimachine in het atelier zetten aan de grote cursustafel en de quilt vrij-machinaal doorquilten met verschillende patroontjes per blok. Een hele uitdaging...
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten