Translate

donderdag 12 september 2013

Mooie tentoonstelling en veel klanten

Na een heerlijke zomervakantie zijn we weer helemaal terug! En meteen druk met de Algemene tentoonstelling van het Quiltersgilde in Alkmaar waar wij 3 dagen met de winkel stonden. Voor het eerst!!! Jolanda en ik vonden het heel spannend. De kraam was goed gevuld en we hadden veel bezoek.

 Het was een prachtige tentoonstelling en het was lekker druk bij onze gezellige kraam. Joosje van 't Somerhuys in Maarssen hielp dinsdag en woensdag. Zij houdt van winkeltje  spelen....
 De quiltpad, deze lieverd, was een blikvanger in onze stand. Er staan straks veel quiltpadjes door heel Nederland.
Oh ja, mijn moeder is al weer zo'n leuk borduurwerkje aan het maken! Kijk nou toch al die quilts hier op de markt. Ze heeft net ook een winkeltje af. The country store..

3 opmerkingen:

  1. Leuk, dat het zo'n succes was op de tentoonstelling. Helaas was ik zelf niet in de gelegenheid om er naar toe te gaan. Anders had ik zeker het patroon van de quiltpad gekocht! Mijn dochter is helemaal gek van schildpadden. Ik heb er ook al eens eentje gehaakt waar dan ook eitjes en baby schildpadjes onder het schild passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, een leuke gezellige kraam was het!!Heb de quiltpad helaas gemist...Maar ik zie mezelf wel op de foto, rechts in het spijkerjasje..Ik kocht een klosje applicatiegaren, je ziet de draad inderdaad niet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal gezellig geweest zijn op de quiltmarkt. En wat maakt jouw moeder leuk en mooi borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen