Translate

vrijdag 20 december 2013

Knusse Kerst High Tea in Vredegoed

Vlijtig Liesje was de week van te voren meer dan vlijtig.... met dochterlief werden voorbereidingen getroffen voor de kerst high tea voor 40 dames op zaterdag 14 december in Streekmuseum Vredegoed. We zaten in een ruimte uit 1860 dus even gemaild dat er sokjes extra aangetrokken moesten worden..

Ciska had op de valreep haar kerstquilt af en die mochten wij zaterdag ophangen om van te genieten.

Mijn eigen oude sterrenquilt in rood-roze deed het ook niet verkeerd aan de muur bij het winkeltje, waar Marjolein met veel enthousiasme de verkoop deed.

 Mijn dochter Joline heeft samen met mij vele kopjes, bordjes en theepotten en schotels beschilderd in een Vlijtig Liesje decoratie. Of we daar tijd voor hadden? Welnee.. maar het was zo'n leuk idee en ook enig om te doen. "Mam", zei ze, "dat hebben we lang niet meer gedaan een weekje knutselen". Ach daar doe je het toch ook voor.
Jolanda hielp mee met de leuke naamkaartjes te maken met theekopje er op, die stof hadden we nog snel gekocht. Ook maakte zij enige kerstcupcakes en hielp lekker mee met serveren.

Jolanda's flanellen quilt 'Let it Snow' hing te pronken op de zijwand.

Hier een gouwe-ouwetje van mij. een oud patroon uit Quiltmania.

De workshop van die dag was een leuke winterse deurhanger en er werd hard gewerkt, gelachen, thee gedronken en veel gesnoept...
 
Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen, ga lekker quilten en genieten.
En ook alvast een gezond en quiltvol 2014 gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten