Translate

maandag 9 mei 2016

Zonnige applicaties in een stralende vakantieweek


Dat is nog eens genieten. Een vrije week, mooi weer en dan van je zoon een boeketje krijgen voor moederdag. We waren aan het kamperen in Loosdrecht, dus de wijnkoeler deed dienst als vaas.
En kijk nou hoe mooi die oude quilt spiegelt in de koeler...


De quilt is samengesteld uit blokken die gemaakt zijn in een blokkenruil project. Het is een echte bootquilt en daar ligt hij dan ook, aan boord!


Zoooo mijn eerste Rowdy Flat Library blok is helemaal af! Erg leuk om te maken en ik kijk alweer uit naar de volgende.


Klein foutje gemaakt: 2 vlindertjes teveel, maar dat vind ik niet erg, ze mogen extra op mijn quilt zitten. 


In de tuin past het blok mooi bij de bonte kleurenpracht die afgelopen week ontstaan is. 


De quiltwinkel ligt weer verstopt in het groen en er kan weer buiten gezeten worden! Heerlijk, de tuin zit vol met nieuwe kleuren en vogels. 


Het theehuis dat mijn Frans bouwde is het sieraad in de tuin. Een heerlijk plekje aan de vijver en daar gaan we binnenkort weer borduurwerkjes en quiltjes ophangen.


Het eerste blok van de Piece and Plenty quilt is ook gemaakt deze week. Heerlijk om te doen. de lesgroepen gaan er in september mee beginnen en de juf moet natuurlijk de voorbeeldblokken af hebben straks. 


De familie koolmees heeft dit huisje gekozen om eitjes in te leggen....


Terwijl ik zulke sjieke woningen in de aanbieding heb, maar nee, eenvoud siert de koolmees.
Fijne week weer en kom gezellig langs in de Quiltwinkel in Tienhoven (di-tm vr van 9.30-13.00 uur) We hebben weer mooie nieuwe lapjes en boeken binnen. 



1 opmerking: