Translate

woensdag 20 juli 2016

Lekker rustig aan... maar wel quilten



En... mijn lieve moedertje heeft er weer een af!


Dit keer een quilt over een schommelstoel in de tuin..)- geborduurd natuurlijk, al heeft ze best een zere vinger van de artrose. Maar daar piept ze niet over..


Ik en ben aan het quilten, quilten, al vallen de mussen van het dak van de hitte. Ja wat zag ik nu laatst? Er lagen, ja echt waar, ze lagen op hun zij.. )- er lagen mussen te zonnen op het asfaltdak van het theehuis. Lekker warm en gezellig zo met 15 andere mussen. Soms verbaas je je over wat je allemaal ziet in de tuin.


Cirkels en vierkanten quilten. Altijd mooi en tijdloos, de ene keer zus, de andere keer zo. Met een handige mal in alle maten. Ik zal die mallen in augustus weer van de groothandel meenemen. Ik kan niet zonder deze favoriete quiltmal. 


Maar met de inchliniaal rasteren is ook mooi..


30 graden en een quiltbee. Dat is lekker buiten zitten in de schaduw voor de winkel.


Of lekker op de veranda.


Liesbeth Schlimme kwam langs met haar rendierenquilt voor een biesje. Oo, dat is nou ook een quilt die ik nog eens graag zou willen maken)-


En een andere klant bracht dit vrolijke exemplaar mee. Heeeel scrappy, daar houden wij van. Vrolijkheid boven alles.

Lieve lezers. ik leg mijn pen (muis) even 3 weekjes neer om te genieten van een rustige vakantie.
Tot blogs in augustus weer, als we ons klaar gaan maken om jullie allemaal te ontmoeten in Breda bij de ATT van het Quiltersgilde. 

Tot dan weer, liefs en 


2 opmerkingen:

  1. Leuk, die geborduurde hexagonnen van jouw moeder. En wat quilt je mooi (en veel!)! Ik wens je een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de prettige ontvangst vanochtend !
    En ik hoop je weer te ontmoeten op een of andere beurs !

    BeantwoordenVerwijderen