Translate

maandag 19 december 2016

Ho ho ho dat is de kerstworkshop....en nog wat meer..


De winkel versierd, ieder een eigen plaatsje met workshop-pakket in cadeauverpakking, lichtjes aan, muziekje zachtjes op de achtergrond. We waren er klaar voor vrijdag; de Grote Verrassings Kerstworkshop kon beginnen...


de kerstman rijdt in deze tijd in zijn blikken brandweerauto rond, met de nieuwste artikelen uit de winkel. Hij heeft zo z'n eigen plekje.



Een andere kerstman, ik denk z'n scandinavische broer, overziet de boel vanaf de toonbank, waar we de stofpakketjes van Pumpkin Pie hebben liggen. 


Die lieve Patty, je ziet haar linksboven, maakte deze collage van de kerstworkshop. Die paar beelden vertellen precies hoe gezellig het was..


Margreet is supertrots, ze dacht dat borduren niets voor haar was, maar na dit weekend stuurde ze vanmorgen deze foto. Superleuk toch haar workshop winter kistje.


Hetty deed mee aan de Supergoof Broderie Perse workshop vorige maand en heeft het blok een randje gegeven en aan een romantisch hangertje gehangen. Lief he. 


's Avonds wordt het echt sprookjesachtig in de tuin... winter wonderland...


Gera heeft bijna haar driehoekjes-bomenquilt af..


Een patroon van Edyta Sitar, prachtig is hij geworden.


Mijn hexagonnenquilt heb ik weer opgediept uit de kist, nou ja meer een top..


waar ik veel later een bijpassende randstof van Di Ford om heen gezet heb. Wie wat bewaart...


Cootje verrast ons altijd weer met van die leuke dingetjes die zij maakt. Kijk nou dat speldenkussen met bloem en rinkelbellen..


of dit schattige van-alles-en -nog-wat speldenkussen, waar allerlei techniekjes in zitten en een lekkere aardbei..

ook de achterkant is weer bijzonder..


Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen met veel warmte en gezelligheid en lapjes,


2 opmerkingen:

  1. Ook hele fijne kerstdagen en veel gezondheid, geluk en quiltplezier voor 2017!
    Mijn voornemen is om dan een keer naar een inloopbee te komen. Ik zal de agenda er op na slaan. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig allemaal! Kan me voorstellen dat iedereen genoten heeft van de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen